Umjetnost povezivanja okusa: Studentski projekat za Urban – Taste of Orient
Iz kabineta u kuhinju: Studenti obogaćuju restoransku ponudu kroz marketing viziju
Studenti II godine univerzitetskog studija Studij turizma Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, u okviru kolegija Marketing u turizmu, prethodni semestar su kreirali istraživačke i marketing studije za renomirani mostarski restoran Urban – Taste of Orient.Vlasnik restorana i nekadašnji student Studija turizma, Haris Količić, pružao im je podršku tokom cijelog semestra, te uz mentorisanje prof. dr. Veldina Ovčine i stručnjaka iz prakse Harisa Kadenića, cjelokupni projekat je završen, a rezultati predstavljeni interesnim skupinama ovog projekta.
Faris Količić, Amila Vrtić, Selma Demirović, Sara Biserović, Hidajeta Crnomerović, Nedim Habibija
Svježe perspektive – ukusan rezultat
Studenti, podijeljeni u dva tima, su analizirali mikro i makro tržište, koncipirali strateške alate (SWOT matrica, PESTLE koncept, VRIO okvir), prikupili i statistički obradili podatke (lično komuniciranje – metode anketiranja i posmatranja), kreirali cjelovitu marketing strategiju sa setovima kreativnih rješenja, dali prijedloge za unapređenje svih elemenenata marketing miksa, kreirali plan objava i marketing budžet projekta.
„Zahvaljujem se svojim sjajnim kolegama i mentorima na podršci i saradnji tokom cijelog semestra. Ovaj projekat mi je omogućio da unaprijedim svoje vještine u analizi tržišta, kreativnom razmišljanju i primjeni inovativnih marketinških strategija. Posebno sam uzbuđena zbog toga što smo uspjeli prenijeti bogatstvo okusa i autentičnost Urban – Taste of Orient restorana kroz naš marketinški plan. Vjerujem da će naša vizija dodatno obogatiti iskustvo posjetitelja i pridonijeti uspjehu restorana“ – naglašava Amila Vrtić, studentica II godine Studija turizma.
Zahvale studentima
Menadžer restorana, Faris Količić, nije krio oduševljenje studentskim prezentacijama i finalnim projektom, te je ovom prilikom izjavio: „Želim izraziti iskrenu zahvalnost studentima za njihovu predanost i trud u izradi marketing plana za naš restoran. Zadivila nas je njihova sposobnost analize tržišta, kreativnost u promociji i pažljivo planiranje marketinških aktivnosti. Studentski projekat će zasigurno imati pozitivan utjecaj na rast i buduće rezultate poslovanja restorana. Zahvaljujem nastavnom osoblju što su prepoznali potencijal našeg restorana, te što su kontinuirano pružali mentorsku podršku ovim talentovanim mladim ljudima u procesu kreiranja sveobuhvatnog marketinškog plana. Zaista smo sretni što smo imali priliku sarađivati sa Studijem turizma Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru“.