Iako je Konjic prošle godine dobio status grada i kroz njega dnevno prolazi više od 40 autobusnih linija, još nema autobusku stanicu, a stručnjaci se muče s pronalaskom lokacije zbog nedostatka zemljišta i potrebe da taj objekat povežu s Koridorom 5C.Pomoćnik gradonačelnika za prostorno uređenje, građenje i obnovu Konjica Esad Omerović kaže kako se intenzivno radi na pronalasku rješenja za izgradnju autobusne stanice u tom gradu ali da se radi o veoma kompleksnom projektu na koji utječe više faktora."U toku je izrada regulacijskog plana Trešanica gdje se pokušava pronaći lokacija koja bi bila blizu grada, željezničke stanice i infrastrukturno kompletne gradske zone. Kroz taj regulacijski plan pokušavamo iznaći rješenje za postavljanje autobusne stanice vodeći računa i o priključcima za autoput koji će biti na području Konjica", kaže Omerović.Tvrdi da se intenzivno radi na rješenju tog problema, ali da ipak dinamika izrade regulacijskog plana kasni zbog izrade autoputa i određenih problema s kojim se susreću na tom lokalitetu jer se radi o kontaktnom području s industrijskom zonom. Tako da će plan koji je trebao biti završen do kraja godine, prema njegovim riječima, ipak morati prijeći u iduću godinu."To je ogromni projekat. Autobusna stanica treba biti dimenzionirana prema potrebama grada, zato i čekamo da se na bazi struke riješi prostor, a ona će se radila prema saobraćajnoj potrebi stanovnika Konjica", pojasnio je naš sagovornik.Ističe da je autobusna stanica u Konjicu dugogodišnji problem zbog nedostatka gradskog građevinskog zemljišta i gusto naseljenog mjesta, koji treba kvalitetno riješiti. Zbog toga se po njegovim riječima alternativno analiziraju i druge lokacije, koje pored potvrde struke trebaju proći javnu raspravu i Gradsko vijeće Konjica."Intencija je prema ovome prostoru Trešanica, ali pratimo sve aspekte. Još nisu definirani svi izlazi Koridora 5C, a lokacija za stanicu je bitna radi bolje komunikacijske veze stanovništva s gradovima. Očekujemo da će novom mrežom saobraćajnica, gdje Konjic postaje čvorište, trebati i autobusku stanicu približiti, da mogu bez utjecaja na lokalni saobraćaj lako autobusi doći i pristupiti tom lokalitetu", pojasnio je Omerović za Klix.ba.Smatra kako nema svrhe autobusku stanicu praviti na lokalitetu do kojeg autobus treba ići kroz sami centar i stvarati gužve, jer bi i sami prijevoznici izbjegavali ulazak u grad da kupe putnike.S druge strane izgradnjom autoputa Konjic će dobiti zaobilaznicu koja će relaksirati posebno teretni transportni saobraćaj kroz grad, čime će se magistralna cesta M-17 automatski preinačiti u gradsku magistralu koju će najviše koristiti lokalno stanovništvo.