BiHHercegovinaJablanicaKonjicVijesti

Okolišna studija za poddionicu Ivan-Ovčari ponovo na javnom uvidu

Federalno ministarstvo okoliša i turizma stavilo je na uvid javnosti rješenje o odobravanju studije uticaja na okoliš za izgradnju dionice autoceste Tarčin-Konjic na Koridoru Vc, poddionica Ivan-Ovčari.

Poddionica Ivan-Ovčari počinje odmah nakon južng portala tunela Ivan i nastavlja prema Konjicu spuštajući se blizu lokaliteta Bradina i Zukići prema raskrsnici Ovčari, gdje trasa završava.

Dužina poddionice je 10,27 km

Projekat obuhvata proširenje autoceste iza tunela Ivan do Ovačara, nedaleko od Konjica. Privremena petlja koja se gradi na izlazu iz tunela Ivan biće uklonjena i izgrađena nova poddionica u dužini od 10,27 km koje će se povezati sa narednom poddionicom oko 1,2 km prije petlje Ovčari. Sama petlja će biti izgrađena u sklopu naredne poddionice južno od Ovčara do tunela Prenj.

Na trasi je planirana izgradnja 22 tunelske cijevi (po 11 na svakom kolniku) i 29 mostova na oba kolnika. Najduž tunel dugačak je 1.050 metara, dok je najduži vijadukt dugačak 822 metra.

Projektom je takođe predviđeno izvmještanje četiri lokalne ceste.

Podsjećamo da je preduzeće Autoceste FBiH, kao investitor projekta, uradilo dodatnu studiju uticaja na okoliš zbog upravnog spora tužitelja Udruženje Arhus centar u BiH iz Sarajeva. Ovo je uslijedilo nakon presude Kantonalnog suda u Sarajevu kojom je Ministarstvu okoliša i turizma naloženo da ponovi postupak u dijelu dopune Studije uticaja na okoliš.

Izgradnja ove dionice finansira se kreditom kod EIB-a u iznosu od 162 miliona eura.

Koridor Vc u BiH je u dužini od 325 km, a 35 posto je u funkciji ili u izgradnji, dok je ostatak u pripremi.

Slični članci

Back to top button