
Studenti druge godine Studija turizma Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, Sanina Ćukas (21) iz Konjica, Halima Ðono (20) i Tarik Trebović (20) iz Mostara, kreirali su kampanju posvećenu osnaživanju žena kroz modu.
U sklopu predmeta Marketing, pod mentorstvom profesora Veldina Ovčine i asistentice Sare Kljajić, studenti su odabrali brend VERT kao primjer inspirativne priče.
(VIDEO by Muhamed Tinjak)
VERT nije samo modni brend, već vizija žene koja sa strašću i ljubavlju prema dizajnu stvara elegantne, sofisticirane, skromne i moderne haljine, omogućavajući ženama da se osjećaju samopouzdano i lijepo.
“Ovom kampanjom odajemo priznanje ljepoti, dostojanstvu i eleganciji žene, pokazujući da moda može biti spoj tradicije, stila, skromnosti i unutrašnje snage”, poručili su studenti.
