BiHHercegovinaJablanicaVijesti

Zastupnici kažu: Trebaš biti dobro bezobrazan da kao vlast pričaš kako se pruga mogla sanirati za 10 dana. Što niste?

Prošlo je 40 dana od stravičnih poplava u Jablanici, Kreševu, Konjicu i Fojnici u kojima je stradalo ukupno 27 osoba i to na području Jablanice 19 osoba, u Konjicu pet te još tri u Fojnici. Osim ljudskih života, pričinjena je ogromna materijalna šteta koja je procijenjena na više od 100 miliona eura. Zbog odrona došlo je i do prekida u željezničkom saobraćaju, a pruga i pružna postrojenja na dionici Ostrožac – Grabovica kod Jablanice su uništeni na dužini 17 kilometara.

Dok pruga na nekim mjestima potpuno visi u zraku, dnevni gubici od 280.000 KM se gomilaju, a vlast u Federaciji Bosne i Hercegovine gotovo ništa nije uradila po ovom pitanju.

Umjesto nove pruge i deblokade robe koja čeka u Pločama na transport kako bi ekonomija države prestala da gubi novce, građanima su servirana prepucavanja oko smjene aktuelnog direktora Željeznica FBiH Enisa Džafića.

Pitali smo zastupnike u Zastupničkom domu Parlamenta FBiH kako gledaju na prepucavanja oko obnove pruge koje traje skoro dva mjeseca, i sudeći po trenutnim rezultatima, trajat će još duže, a ekonomija će samo ispaštati.

Zastupnik Mahir Mešalić je kazao kako zbog nerada vlasti gubi cijela Federacija.

– Ovo je potpuni jevašluk federalne vlasti na čelu sa premijerom Nerminom Nikšićem koji je najodgovorniji za funkcionisanje Federacije, a samim tim i saobraćaja i privrede. Pogotovo gubi privreda Tuzlanskog kantona jer se prijevoz vrši željeznicom, ali apsolutno cijela Federacija je u gubitku radi nerada, političkog prepucavanja i jevašluka unutar Trojke – ocijenio je Mešalić.

Na cijeli proces odugovlačenja, Mešalić gleda ovako:

– Mislim da je to samo bezobrazluk, nesposobnost i neodgovornost aktuelne vlasti. Moram ovo reći, nažalost, svjedoci smo da Vlada FBiH dosad nije ništa konkretno uradila za ljude koji su stradali, odnosno njihove porodice i ljude koji su pretrpjeli štetu na području Jablanice, Konjica, Fojnice i Kreševa – konstatovao je Mešalić.

Prilikom raspodjele vlasti na Federalnom nivou, Našoj stranci pripale su Željeznice Federacije BiH, a stranka je na čelu ovog preduzeća ostavila Enisa Džafića čiju smjenu sada traže.

To je borba za fotelje dok traje elementarna nepogoda i koriste svoja politička prepucavanja i što bolje pozicioniranje u vlasti na račun građana. Kako drugačije da gledamo na ovu situaciju kada su oni postavili direktora Željeznica i sada žele da ga smijene. Postavlja se pitanje, znaju li oni, a ja znam da ne znaju, šta zapravo rade – rekao je Mešalić, ističući kako će vrijeme sve pokazati.

Zastupnik u Zastupničom domu Parlamenta FBiH Haris Šabanović je također komentirao za Faktor. Osvrnuo se na priče iz Naše stranke kako se sve moglo sanirati za desetak dana.

Trebaš biti dobro, ali baš dobro, bezobrazan da u trenutku dok je predsjednik tvoje stranke državni ministar saobraćaja, a u raspodjeli nametnutog federalnog kolača pozicije direktora Željeznica pripala upravo Našoj stranci, kažeš da se to moglo popraviti kao za 10 dana. Pa što niste popravili? Obećali su sve što su mogli obećati, a zauzvrat je ova država postala polufilijala Zagreba i Beograda opustošenog budžeta – kazao je Šabanović.

Šabanović je dodao da privreda FBiH staje zbog nesposobnosti vlasti da se nosi s ovim problemom.

– Nije me briga da li to što rade, rade iz neznanja ili nemaju dobre namjere. Briga me je za efekte, jer u konkretnom slučaju privreda FBiH treba da stane jer trenutna vlast nije u stanju popraviti 30-40 metara pruge. Ni privrednike ni građane ne zanima njihovo tragikomično i ridikulno prebacivanje odgovornosti, a još je gore ako misle nekog prevarit, da pomisli da su opozicija – naveo je Šabanović

Slični članci

Back to top button