Macić Adna, Čulinović Ajla, Mašić Melisa, Kašić Zerina, Filan Hadžera i Marić Amira su studentice treće godine Studija Dizajn interijera na Univerzitetu “Džemal Bijedić” Mostaru. Ove godine su na predmetu Osnove marketinga imale priliku učiti o osnovama marketinga sa profesorom.
Veldin Ovčina, njihov predmetni profesor, pružio im je vrlo razumljiva i zanimljiva predavanja o svijetu marketinga, a kroz njegova predavanja studentice su stekle dovoljno znanja koja su svojim zajedničkim snagama iskoristile i sprovele u svojoj kampanji.
Ističu da ih profesor inspirira svojim inovativnim pristupom i podrškom. Njegova stručnost iz oblasti marketinga ključna je za njihovu uspješnu kampanju.
Zbog ljubavi i poštovanja prema svojoj domovini, odlučile su da se njihova kampanja fokusira na promociju tradicije, kulture, običaja, hrane, kao i tradicionalne nošnje Bosne i Hercegovine.
“Kroz naše kreativne ideje i suradnje sa našim sponzorima stvorili smo snažnu mrežu podrške. S ponosom možemo navesti naše sponzore koji su nas podržali u ovoj našoj priči, a to su: Klas, KUD “Bijelo polje”, ašcinica “Gotiva Čelebići”, “Zanat Konjic” institut “Yunus Emre, Hotel Restoran “MontaNaro”, kao i Kajtazova kuća.”
BosnianSoulStory tim ističe da je tradicija važan dio naših života. Oni tvrde da je posebno dubok značaj ima očuvanje tradicije i kulturne baštine za mlade ljude jer im to pruža osjećaj pripadnosti, identiteta kao i kontinuiteta.
Kroz tradiciju mladi mogu naučiti o vrijednostima običajima i povijesti, trebaju da razvijaju poštovanje prema prošlosti jer se na taj način osnažuju veze kako sa obitelji tako i sa zajednicom, smatraju da je to itekako potrebno današnjem društvu.
“Uzimajući u obzir da smo samo studenti ponosni smo na ono što smo postigli i uzbuđeni smo zbog budućih izazova u svijetu marketinga.”