Planirani rok za potpisivanje ugovora o izgradnji tunela Prenj je septembar ove godine, a rok za završetak projekta je avgust 2030. godine.
Ovi rokovi su definirani planom poslovanja i usaglašeni su s kreditom, rečeno je ovo za „Dnevni avaz“ iz kompanije „Autoceste FBiH“.
Odgovor kreditora
– Također, naglašavamo da su navedeni podaci podložni promjeni ovisno o toku evaluacije i brzine odgovora kreditora i ponuđača ili eventualnih zahtjeva od ponuđača – pojašnjavaju iz “Autocesta”.
Treba naglasiti da izvođač za ovaj megaprojekt nije izabran. Prijavljeno je osam firmi, šest je ostalo u igri.
– Projekt izgradnje dionice tunel Prenj je u fazi evaluacije pretkvalifikacione faze za odabir izvođača radova. Nije poznato ko će biti izvođač radova u ovom momentu. To će biti poznato tek nakon što banka da saglasnost na kombinirani evaluacijski izvještaj druge faze tendera koja još nije ni započela – navode iz “Autocesta”.
Šest kilometara
Podsjećamo, radi se o tunelu dužine 11 kilometara, što je deveti najduži cestovni tunel u Evropi, a prvi je u BiH koji prelazi granicu od šest kilometara. Ukupna vrijednost projekta je oko 800 miliona maraka (400 miliona eura).
Radi se o najznačajnijem infrastrukturnom projektu u BiH i devetom najdužem cestovnom tunelu u Evropi.
U igri je šest kompanija koje su ostale u utrci za ovaj megaprojekt.
Skratiti putovanje
Izgradnjom ovog tunela „Autocesta FBiH” od Mostara do Sarajeva uveliko će se skratiti putovanje. Poređenja radi, trenutna dužina puta preko M-17 iznosi 113 kilometara, dok će izgradnjom autoceste iznositi 82 kilometra.