Završnica projekta “TEATAR BAŠTINA '23” s bravuroznim glumcima iz Teatra “EXIT” iz Zagreba
Uz podršku Fondacije za muzičke, scenske i likovne umjetnosti u Sarajevu i Grada Konjica; Narodni univerzitet Konjic je na za završnici projekra “TEATAR BAŠTINA '23”, u
srijedu, 20.12.2023. ugostio Teatar “”EXIT” Zagreb. Predstava je odigrana na Velikoj sceni Narodnog univerziteta Konjic, pred mnogobrojnom, oduševljenom publikom
Exitova Komedija “FEŠTA” je autorski projekt (tekst i režija) Josipe Anković i Josipa Ledine. Igrali su: Josipa Anković i Josip Ledina. Kostimografiju i scenografiju je uradila: Petra Gulišija. Umjetnička savjetnica na ovom projektu je: Anica Tomić
Fotografija i video pripadaju Hrvoju Zalukar, a montaža video spota: Filipu Borelliu. Predstava je nastala u suradnji s Akademijom dramske umjetnosti u Zagrebu.
Doprinos ovom uprizorenju dali su: Ozren Prohić, Krešimir Dolenčić, Petar Grašo, Marta Tutiš, Jelena Kovačić, Anja Grabovac i Jelena Veljača.
O predstavi…
Josipa i Josip mladi su, dobrostojeći par i za svoju godišnjicu braka priredili su najveću feštu u gradu. Gosti te fešte upravo su gledatelji koji, već samim ulaskom u kazalište, postaju njihovi prijatelji, rođaci, kumovi, poznanici ili poslovni partneri, jer ovu predstavu publika nije došla samo gledati, došla je u njoj sudjelovati. Crveni tepih je postavljen, fotoaparati su uključeni i svi postaju dio njihovog novog obiteljskog albuma.
Prisjećajući se svojih ljubavnih početaka Josipa i Josip vode nas kroz kratku povijest svojega odnosa, prepunog uspona i padova. Ništa ne žele sakriti, svaku sitnicu svojeg odnosa podijelit će bez imalo rezerve. Pričajući svoju priču upadaju u najrazličitije, ali vrlo prepoznatljive zamke zajedničkog života, no onu najveću zamku postavit će jedno drugome upravo pred nama. Ismijavajući naše ljubavne, bračne i rodne odnose Fešta rastvara brojne stereotipe kojih često nismo ni svjesni, ali svoju kritičku oštricu usmjerava i na društvo koje jedino priznaje zakon braće i kumova.
Predstava ne propituje samo odnos mladog bračnog para, nego i odnos glumca i publike. Neprestano uključujući publiku u scenska događanja, vješto balansira na granici iluzije i stvarnosti i pretvara se u punokrvan događaj.