Upravo je završen Čitalački izazov- reading challenge “Čitam, dakle mislim”, koji je organizirao Kulturni centar “Kralj Fahd” u saradnji s Pedagoškim zavodom Mostar i Ministarstvom obrazovanja, nauke, kulture i sporta HNK-a.
Izazov je obuhvatao vremenski period od sedam mjeseci, a kroz tri zasebna kruga, u respektabilnoj konkurenciji i s izazovnim zadacima, drugo mjesto osvojila je Medina Čolak, učenica četvrtog razreda elektrotehničke škole. U navedenom periodu učenica je pročitala jedanaest djela, a pod mentorstvom profesorice Aleme Gagula, napisala i jednak broj eseja u kojima je, između ostalog, izražena duboka produhovljenost, kritički stav i stremljenje ka pravim vrijednostima.
Pred jednako izazovnim zadatkom našle su se i Hava Nikšić, učenica trećeg razreda opće gimnazije i Lejla Kezo, učenica trećeg razreda ekonomske škole, koje su pod mentorstvom profesorica Amele Macić i Azre Masleše, svoj kvalitet potvrdile i veliki uspjeh ostvarile ulaskom u samo finale takmičenja, odnosno među osam najboljih učenika.
Značaj Čitalačkog izazova “Čitam, dakle mislim” ogleda se u podsticanju kulture čitanja kod mladih, razvijanju zdravog takmičarskog duha i sklonosti ka pisanoj riječi, saopštili su iz Srednje škole Konjic.