Analiza rezultata istraživanja položaja i potreba mladih grada Konjic bila je povod posjete Gradu Konjic od strane Instituta za razvoj mladih KULT.
Predstavljeni su rezultati istraživanja koje je Institut proveo u saradnji sa Vijećem mladih općine Konjic.
Ovo istraživanje je prvi korak u izradi Strategije prema mladima Grada Konjic, gdje se fokus stavlja na potrebe mladih i unapređenje programa i aktivnosti namijenjenih ovoj populaciji.
Gradonačelnik, gosp. Osman Ćatić u razgovoru sa predstavnicima Instituta je naglasio važnost podrške različitim grupama mladih i kreiranja programa vezanih za stambeno zbrinjavanje, ali i podršku djeci i mladima iz brige.
Analiza istraživanja je pokazala da su mladi u Konjicu zainteresirani za pokretanje vlastitog biznisa, ali ističu da im je pored finansijske podrške uveliko važna i edukacija, mentorstvo i tržišno povezivanje.
Ovo je još jedna zajednica u Bosni i Hercegovini gdje mladi vrlo jasno daju do znanja da finansijska podrška nije jedino što im je potrebno u sistemu samozapošljavanja, te će i ovo pitanje biti razmatrano prilikom izrade strategije.
Istraživanje je obuhvatilo terensko ispitivanje stavova i mišljenja mladih, gdje je uz rad anketara ispitano 369 mladih osoba u dobi od 15 do navršenih 30 godina starosti, a u svrhu što boljeg razumijevanja potreba ove populacije rađena je i fokus grupa.
Od januara 2023. godine Institut će podržati radne grupe koje su imenovane za izradu Strategije prema mladima. U radne grupe su uključeni i predstavnici Vijeća mladih, omladinskih organizacija, ali i brojni mladi ljudi koji su iskazali interes da svojim učešćem doprinesu izradi prvog strateškog dokumenta za mlade u Konjicu.
Pored mladih učešće u ovom procesu uzet će i donosioci vlasti, predstavnici institucija i nevladinih organizacija sa područja Konjica.
Analizu rezultata istraživanja položaja i potreba mladih grada Konjic možete pogledati OVDJE.
Strategija prema mladima je dokument institucija vlasti sa programskim pristupom djelovanja prema mladima što uključuje definirane probleme i potrebe mladih, strateške pravce djelovanja te ciljeve strategije i mjere za realizaciju ciljeva strategije. – saopćeno je iz Instituta za mlade KULT Ilidža.