Nakon Stockholma je uslijedio Tjedan mode u Kopenhagenu na kojem se prikazuju kolekcije za jesen/zimu 2017./2018. Skandinavske su i ovdje pokazale zašto i dalje slove za jedne od najbolje odjevenih u svijetu mode, osobito u posljednje vrijeme. Ove zime kombiniraju odjeću na još zanimljviji način što samo dodatno potvrđuje kako su se odmaknule od onog klasičnog i očekivanog skandinavskog minimalizma.

Chanel je predstavio kratki video u kojem prikazuju sve detalje nastajanja njihove raskošne kolekcije visoke mode za proljeće/ljeto 2017. godine.

Pojam mode je vrlo širok. On se može sagledati iz sociološkog, psihološkog, estetskog, ekonomskog, marketinškog, političkog i dizajnerskog ugla. Svaka od tih tački gledišta otkriva ponešto o modi, ali definisanje ovog pojma neprekidno izmiče.

Mala plava kutija ukrašena bijelom mašnom simbol je najljepših ženskih želja, još otkako je Holly Golightly čeznutljivo stajala ispred izloga dućana Tiffany na njujorškoj Petoj Aveniji.

Iako nas od završetka godine dijeli desetak dana, u svijetu mode sigurna je jedna stvar – 2016. je završila jer su modni insajderi već neko vrijeme usmjereni na trendove i novitete koje možemo očekivati u sljedećoj godini. Ipak, prije no što otvorimo novu modnu godinu, vrijeme je da prošećemo kroz godinu na zalasku i prisjetimo se najuspješnijih zvijezda i njezinih najboljih momenata – komada koji su se istaknuli unutar različitih trendova i upisali se u favorite mnogih garderoba.

Gabrielle Coco Chanel jednom je prilikom izjavila kako je moda prolazna, a stil vječan. Osim za modu, isto je s punim pravom mogla ustvrditi i za beauty industriju, koja je od vremena u kojem je Chanel stvarala do danas doživjela tektonske promjene, a u moru novih tehnologija i inovacija, malo je koji proizvod uspio odoljeti testu vremena. No, oni koji jesu, posebno su vrijedni, a primjera radi to je definitivno parfem No. 5 – Chanelova petica koja je danas na pragu svoje stote obljetnice.

Naglasiti i osvijetliti ono najbolje na licu nikada nije bilo popularnije, pa je tako jedan od najtraženijih make up proizvoda posljednjih sezona postao highlighter. Upravo u njemu leži tajna svježeg i svjetlom okupanog tena, kojem svi težimo u zimskim mjesecima, kada naša koža ima tendenciju gubitka svog prirodnog sjaja.

Malo koji komad u zimskoj sezoni nosi sa sobom tu dozu elegancije poput ‘oversized’ pulovera, pogotovo kada se pojavljuje u blijedo sivoj, boji pijeska, boji kave ili klasičnoj bijeloj. Obožavaju ga minimalistice, jer je svojom jednostavnošću kroja i boje vrlo lako uklopljiv u njihov svakodnevni stil, a predimenzioniranom veličinom svakako nadoknađuje na zanimljivosti. Može biti ‘zvijezda’ stylinga i nosivi komad određene odjevne kombinacije, pa ga je poželjno u barem jednom primjerku uvrstiti u garderobu za hladniju sezonu i tako si riješiti mnoge odjevne nedoumice.

U ShoeBeDo je stigla nova kolekcija za sezonu 2016./2017. u znaku cvjetnog printa i točkica, uzoraka koji nikad ne izlaze iz mode, baš poput i samog Vansa. Kultni Vans nastao je prije točno 50 godina u sunčanoj Kaliforniji – državi koja predstavlja sinonim za plažu, opuštenost i zen ‘state of mind’.

Popularnost parka jakni polako, ali sigurno seli i u zimsku sezonu, i to zahvaljujući modnim imenima koja su ovoj obožavanoj jesenskoj jaknici za najhladnije dane dali jedno novo ruho. Parke se sada nose s krznom, kojim je ispunjena njihova podstava i ukrašena kapuljača, vrlo su meke, tople i udobne, a k tome i dalje izgledaju vrlo cool.

Baš kao što su ruževi za usne ove jeseni dobili zagasiti tretman, isto se dogodilo i s lakovima za nokte. Ne začuđuje, jer mnoge su žene navikle usklađivati ova dva elementa svog beauty looka. Tamne nijanse zavladale su jesenskom sezonom i, čini se, nemaju nas namjeru još neko vrijeme napustiti – barem ne do proljeća.

Startas tenisice već su nekoliko godina must have odabir svih fashionistica, a nije tajna da su Amerikanke poludjele za ovim otkačenim tenisicama iz Borova, osobito otkako su osvanule na stranicama Voguea. Uz atraktivan izgled i udobnosti, Amerikanke posebno hvale i činjenicu da su sve tenisice izrađene od eco friendly materijala.

Miran Kević, je mladi web dizajner, dolazi iz Mostara i tri puta je dobio nagradu za najboljeg web dizajnera na svijetu.

Brend PLUSMINUS osnovala je dizajnerica Ena Dujmović u saradnji sa grafičarem Borisom Majstorovićem. Koncept PlusMinusa je prenošenje crteža na modne kreacije, otvaranje novog medija prezentacije umjetnosti i postavljanje iste u trodimenzionalnu formu. Cilj je da se onome što je inače klasični patern koji ukrašava određeni kroj da stvarna umjetnička i simbolička vrijednost, te da pri tome vizualna slika bude zanimljivija.